Εκλογές 2023: Εμμανουήλ Μ. Μιχαηλίδης, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, «Καρπαθιακή Ένωση»

Ο κ. Μάνος Μιχαηλίδης,  με καταγωγή από το Απέρι,  είναι γιός του Μιχάλη Μιχαηλίδη και εγγονός του αείμνηστου Μάνου Μιχαηλίδη.   Στις φετεινές δημαρχιακές εκλογές του Δήμου Καρπάθου συμμετέχει με την παράταξη του Μιχάλη Μανωλάκη «Καρπαθιακή Ένωση».

Παραθέτουμε εδώ την ανάρτησή όπου ανακοινώνει την υποψηφιότητά του [1].

Του ευχόμαστε καλή επιτυχία!


 

Αγαπητοί Καρπάθιοι,

κατόπιν μίας εξαιρετικά τιμητικής πρότασης του υποψηφίου Δημάρχου Καρπάθου, Μιχαήλ Μανωλάκη, ενός ανθρώπου με κύρος, ικανό να πάει μπροστά την Κάρπαθο, είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδιασμό «Καρπαθιακή Ένωση» στις εκλογές στο γενικό ψηφοδέλτιο.

Αγαπητοί Καρπάθιοι,

με πλήρη ειλικρίνεια και συναίσθηση της ευθύνης ζητώ κάτι παραπάνω από την ψήφο σας, ζητώ την εμπιστοσύνη σας!

karpathiaki-enosi-2023Είμαι ένας δραστήριος νέος που διαθέτει ήδη εμπειρία στον πολιτικό χώρο μιας και έχω υπάρξει πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, έχω συζητήσει με Ευρωβουλευτές, και έχω βραβευτεί από το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το έργο μου. Έχω ασχοληθεί με τον πρωταθλητισμό στο ποδόσφαιρο καθώς επίσης αγωνίζομαι στην Α’ Εθνική στο σκάκι.

Θα ήταν τιμή μου να ασχοληθώ με τα κοινά του νησιού μας, και θα ήμουν ευγνώμων αν μου δίνατε αυτή την ευκαιρία.

Με εκτίμηση,

Εμμανουήλ Μιχαηλίδης

 

Πηγές και αναφορές

  1. Ανάρτηση του Εμμανουήλ Μιχαηλίδη για την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του, 30/10/2023.

Σχολιάστε