Εκλογές 2023: Πόπη Λαμπρινού, Υποψήφια, Αναγέννησις Απερίου

 
Στις 17/9/2023 η κα. Πόπη Λαμπρινού κοινοποίησε την υποψηφιότητά της ως Σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Απερίου [1]. Κατεβαίνει  με την παράταξη του Μιχάλη Φελλουζή «Πρόοδος Καρπάθου». Της ευχόμαστε καλή επιτυχία!
[Αναγέννησις Απερίου] αυτό ήταν το όνομα του συνδυασμού στην τρίτη κατά σειρά εκλογική αναμέτρηση του πατέρα μου το 1982 για την Κοινότητα Απερίου, αυτό διαλεξα για τίτλο στην ανάρτηση μου σήμερα για να ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου για την Τοπική Κοινότητα Απερίου με τον συνδυασμό του υποψήφιου Δημάρχου Μιχάλη Φελλουζη, κι αυτό θα ειναι ο στόχος μου:
 
Η αναγέννηση του χωριού μας. 
 
Το Απέρι μας αξίζει τα καλύτερα. Η ιστορική μας κοινότητα που εκτείνεται απο τα φυσικά όρια του Αρμυροπόταμου ,(δίπλα στο ξενοδοχείο Venezia), μέχρι την Βωλάδα και απο το Σταυρί μέχρι τις εξοχές του Μερτώνα, Κατώδιου, και τις παραλίες της Κυράς Παναγιάς Κατω Λάκκου, Μακρύ Γιαλού και Αχάττας αξίζει καλύτερη τύχη.
 
Στο Απέρι στεγάζεται το Γενικό Λύκειο Καρπάθου και το σχολικό μας συγκρότημα (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο Απερίου), το Γενικό Νοσοκομείο Καρπάθου ,είναι η έδρα της Μητρόπολης Καρπάθου και Κάσου, είναι επίσης αθλητικό κέντρο του νησιού χάριν στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Πρωτέα.
 
Πολλές λοιπον οι απαιτήσεις μας από τον Δήμο Καρπάθου..
 
Χρειάζεται μια υπεύθυνη και δυναμική φωνή και δυνατή εκπροσώπηση του χωριού μας στο Δημοτικό συμβούλιο.
 
Ολοι σας γνωρίζετε την αγάπη μου για το Απέρι μας και όσοι με ξέρουν καλύτερα είναι σίγουροι οτι δεν θα σταθώ σε κανένα εμπόδιο προκειμένου να πετύχω αυτά που δικαιούμαστε.
 
Εχοντας ασχοληθεί ενεργά χρόνια τωρα , πρωτίστως με τους συλλόγους των σχολείων μας (Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου) και επειτα με την ΟΜΟΝΟΙΑ βοήθησα όσο μπορούσα πιο αποτελεσματικά το χωριό μας. Όμως το μικρόβιο της οικογένειας δεν με άφησε ανεπηρέαστη. Θέλω να προσφέρω ουσιαστικότερη βοήθεια και από θέση ευθύνης στο χωριό μου που υπεραγαπώ.
 
Καθαριότητα, ύδρευση, φωτισμός οι προτεραιότητές μου. Συντήρηση του σχολικού μας συγκροτήματος, (σε αυτό θα δώσω ιδιαίτερη βάση καθώς υπήρξα μέλος του ΔΣ των συλλόγων μας και εργάστηκα κι εγώ για την αναβάθμιση των κτιριακών μας εγκαταστάσεων), ανάδειξη των παραδοσιακών στοιχείων του χωριού μας, ανακαίνιση και συντήρηση των συνοικιακών ελαιοτριβείων, δημιουργία μουσείου στον χώρο του Χρυσείου Μεγάρου, δενδροφύτευση, δασοπροστασία των εξοχών μας σε συνεργασία πάντα με το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο, συντήρηση αγροτικών δρόμων, καθαριότητα, ύδρευση και φωτισμός σε όλες τις συνοικίες μας που έχουν αφεθεί στην τύχη τους, είναι μερικά απο αυτά που έχω υπόψιν μου.
 
Υπάρχουν πάρα πολλά ακόμα που επείγουν.
 
Με αίσθημα ευθύνης αποδέχτηκα την τιμητική πρόσκληση του υποψηφίου Δημάρχου Μιχάλη Φελλουζή να είμαι υποψήφια στο συνδυασμό του διαλέγοντας συνειδητά να ειμαι στο ψηφοδέλτιο της Τοπικής μας κοινότητας, στο χωριό της καρδιάς μου.
 
Ζητώ λοιπόν την ψήφο σας για ενα καλύτερο Απέρι, για το Απέρι που θα καταστεί αντάξιο της ιστορίας του.
 
Πόπη Λαμπρινού
Υποψήφια Σύμβουλος 
Δημοτικής Κοινότητας Απερίου
 
 

Σχολιάστε