Εκδρομή του Συλλόγου μας στη Μεσσηνιακή Μάνη

kalamata_ar

Το διήμερο 09-10/11/2019, ο σύλλογός μας της Ομόνοιας Αττικής, πραγματοποίησε εκδρομή στη όμορφη Μεσσηνιακή Μάνη.

Ύστερα από πολλά χρόνια αποφασίσαμε, οργανώσαμε και πετύχαμε τη διοργάνωση μίας εκδρομής για τους συγχωριανούς, τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου μας. Στο κάλεσμά αυτό, ανταποκρίθηκαν αρκετοί συγχωριανοί μας μικροί και μεγάλοι με χαρά και ενθουσιασμό.

Η συμμετοχή κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα και θα θέλαμε να είχαμε πολλούς περισσότερους κοντά μας, ωστόσο όπως είπαμε θα προσπαθήσουμε να διοργανώσουμε στο μέλλον και άλλη εκδρομή με τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή. Όπως όλοι είπαμε η αρχή έγινε.

Η εκδρομή περιελάμβανε τον γύρο της Μεσσηνίας, με σταθμούς και προορισμούς την Καλαμάτα, την Πύλο, την Μεθώνη, την Κορώνη και βέβαια το εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας.

Το πούλμαν αναχώρησε το πρωί του Σαββάτου με 1η στάση στο Αρτεμίσιο. Ύστερα κατευθύνθηκε προς Μεγαλόπολη, Ίσαρη και Βαστά και εν συνεχεία έφθασε στο εκκλησάκι της ΑΓΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ όπου από την στέγη του προβάλλουν 17 δέντρα και από τα θεμέλια του αναβρύζει νερό. Εν συνεχεία, στην πόλη της Καλαμάτας πραγματοποιήθηκε διανυκτέρευση.

Την επόμενη ημέρα Κυριακή και ύστερα από το πρωινό επισκεφτήκαμε την Μητρόπολη της Υπαπαντής και το Μοναστήρι των Καλογραιών. Συνεχίσαμε για τη Δυτική πλευρά της Μεσσηνίας, είδαμε από απόσταση την καστρόπολη της Κορώνης χτισμένη σε βράχο, περάσαμε την καταπληκτική παραλία της Φοινικούντας με επόμενη στάση την πανέμορφη Μεθώνη, όπου και σταθμεύσαμε.

Ύστερα κατευθυνθήκαμε με προορισμό την γραφική Πύλο, στην οποία παραμείναμε για φαγητό και περιήγηση. Επιστρέψαμε στην Αθήνα το βράδυ της Κυριακής με τις ανάλογες στάσεις καθ’ οδόν.

Κάνοντας έναν γρήγορο απολογισμό, μας μένουν χαραγμένα στη μνήμη μας η χαρά μικρών και μεγάλων, ο ενθουσιασμός, η απαράμιλλης ομορφιάς φύση, η συντροφικότητα και η παρέα μεταξύ των συγχωριανών, τα γέλια και τα αστεία, η συντροφιά της λύρας και του λαούτου καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου και οι πολλές όμορφες και αξέχαστες στιγμές.

Ευθύμιος Κ. Κωνσταντινίδης
Γραμματέας του Συλλόγου

Πηγή: Ιστοσελίδα (Facebook) Ομόνοιας Αττικής / Φωτογραφικό Υλικό

Ανακοίνωση του Συλλόγου για την Εκδρομή στην Καλαμάτα

Αγαπητοί μας Συμπατριώτες & Συγχωριανοί,

Σας ενημερώνουμε ότι ο σύλλογός μας διοργανώνει 2ήμερη εκδρομή το Σάββατο 9 και τη Κυριακή 10-11-2019 στη Καλαμάτα (ΓΥΡΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΠΥΛΟ – ΜΕΘΩΝΗ – ΚΟΡΩΝΗ – ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΑ)

Υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες θέσεις.

Για συμμετοχές ενημερώστε μας άμεσα.

Πρόγραμμα εκδρομής:

ΣΑΒΒΑΤΟ 09/11/2019

Αναχώρηση για ΣΗΡΑΓΓΑ ΑΡΤΕΜΗΣΙΟΥ στάση. Εν συνεχεία για ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ – ΙΣΑΡΗ – ΒΑΣΤΑ και φτάνουμε στο εκκλησάκι της ΑΓΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ όπου από την στέγη του προβάλλουν 17 δέντρα και από τα θεμέλια του αναβρύζει νερό, επίσκεψη παραμονή, γεύμα στην περιοχή. Κατόπιν για την όμορφη πόλη της ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο μας. Το απόγευμα ελεύθερο. Διανυκτέρευση στο galaxy hotel.

ΚΥΡΙΑΚΗ 10/11/2019

Μετά το πρωινό θα επισκεφτούμε την Μητρόπολη της Υπαπαντής και το Μοναστήρι των Καλογραιών. Συνεχίζουμε για την Δυτική πλευρά της Μεσσηνίας. Θα δούμε από απόσταση την καστρόπολη της ΚΟΡΩΝΗΣ χτισμένη σε βράχο, θα περάσουμε την καταπληκτική παραλία της ΦΟΙΝΙΚΟΥΝΤΑΣ και θα καταλήξουμε στην ΜΕΘΩΝΗ στάση. Εν συνεχεία για την γραφική ΠΥΛΟ παραμονή, γεύμα. Επιστροφή για ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ με τις ανάλογες στάσεις καθ’ οδόν.

ΤΙΜΗ ΚΑΤ’ ΑΤΟΜΟ: 75€
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 12: 45€

Για κρατήσεις:

Ζωή Μπέρτου –> 698 0853 429
Ευθύμιος Κωνσταντινίδης –> 697 6060 591

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )